Protingai numesti svorio

protingai numesti svorio

Dietos Numesti svorio ne taip sunku, kaip gali atrodyti Antsvoris bei nutukimas — vienas didžiausių ojo amžiaus sveikatos iššūkių. Nuo metų nutukimo paplitimas Europoje patrigubėjo ir šiuo metu tebedidėja, ypač vaikų tarpe.

  • Riebalų deginimas ir svorio netekimas
  • Kaip numesti svorį nuo rankų Kaip numesti svorio?
  • Svorio metimas deksiliantu Praranda 10kg riebalų per 2 savaites Dietos Numesti svorio ne taip sunku, kaip gali atrodyti Antsvoris bei nutukimas — vienas didžiausių ojo amžiaus sveikatos iššūkių.
  • Kaip numesti svorio?

Nutukimas sukelia ne tik fizines bei psichologines problemas, bet ir didina įvairių neužkrečiamų ligų riziką — kardiovaskulinių, vėžio, diabeto. Kuo didesnis svoris, tuo didesnė tikimybė, kad ligos atsiras. Net procentų mirčių Europoje fiksuojama dėl nutukimo.

Noriu protingai numesti svorio

Kaip numesti svorio? Gerai žinoma, kad svoris mažėja tuomet, kai sumažinamas su maistu ir gėrimais gaunamų kalorijų kiekis, bei padidinamas fizinis aktyvumas, kurio metu kalorijos kaip nukreipti riebalų nuostolius. Lieknėjimo aritmetika tokia: norint sulieknėti, žmogui turi trūkti energijos ir tą trūkstamą energiją reikia pasiimti iš atsargų — riebalinio audinio.

Tai suvokiant, galima išsikelti lieknėjimo tikslus ir numatyti planą tikslams pasiekti.

koks papildas gali padėti numesti svorio

Tačiau ne kiekvienam lieknėjančiam tai paprasta. Juk žmogaus fiziologija funkcionuoja taip, kad esant maisto gausai parduotuvėse ir šaldytuvuose, aktyvuojami svorio atsargų kaupimo mechanizmai.

Būdai protingai mesti svorį

O šiems ydingiems mechanizmams nukenksminti reikia nemažai kantrybės ir teisingos taktikos. Pripuolamai laikantis dietų, žmogaus elgesio fiziologija nepasikeičia bei dar labiau provokuojamas noras persivalgyti.

sveikas riebalų vartojimas norint numesti svorio

Dietos nepadeda suformuoti naujų, teisingų valgymo įpročių. Būtent dėl dietų laikymosi, metams bėgant, svorio priaugama dar daugiau. Norint negrįžtamai numesti svorio, be kalorijų vartojimo apribojimo ir išeikvojimo padidinimo, reikia protingai pamažu keisti valgymo ir judėjimo protingai numesti svorio.

Labai svarbu nebijoti, kad gali nepavykti. Baimė, kad svorio numesti nepavyks, kad neturėsite pakankamai valios, dažnai nutolina svorio metimą.

geriausi pagrindiniai riebalai

Valgymo įpročiai keičiami po truputį, išmokstant naujų dalykų — išmokstant pajusti alkį, valgyti lėtai, teisingai vartoti skysčius, valgyti įvairų maistą, išmokstant valgyti net ir neteisingą maistą.

Kuo nutukimo laipsnis didesnis, kuo vėliau pradedama lieknėti, tuo sunkiau pasiekti rezultatų, tuo sunkiau išugdyti naujus teisingus refleksus ir nutraukti senus susiformavusius ydingus ratus.

lieknėti gėrimai

Taip pat perskaitykite