Svorio metimas per varškę

svorio metimas per varškę

Teisinga vakarienė: ką valgyti vakare, kad kristų svoris? - DELFI Gyvenimas

Jame taip pat yra pakankamai vitaminų B1, B3 ir B6, taip pat vitamino A, geležies, magnio, kalio, cinko ir vario. Atkreipkite dėmesį, kiek baltymų yra viename puodelyje.

Pavojai Remiantis Nacionaliniu diabeto, virškinimo ir inkstų ligų institutu, mažai kaloringos dietos, tokios kaip varškės dieta, gali sukelti nuovargį, pykinimą ir bendrą silpnumo jausmą. Jei ilgą laiką laikysitės dietos, tai gali prarasti raumeninį audinį.

Nuorodos kopijavimas

Taigi, tai gali sulėtinti medžiagų apykaitą. Jo pagrindą sudaro neriebus varškė ir kefyras, kurie prisideda prie kūno riebalų deginimo. Dietos metu niekada nesijausite alkani.

Tai viena ekonomiškiausių ir praktiškiausių kūno dietų. Be svorio, ši varškės dieta padės išvalyti toksinų kūną.

Magnis 23 mg Kalis veikia organizmo ląstelių funkcionavimą: reguliuoja ląstelių slėgį; dalyvauja susitraukiant raumenų skaiduloms, įskaitant širdį; palaiko skysčių sudėtį ląstelių viduje; katalizuoja organines chemines reakcijas, įskaitant tas, kurios skatina ištvermę ir aprūpina smegenis deguonimi; palaiko inkstų funkciją - apsaugo nuo patinimų, šlakų; dalyvauja skleidžiant nervinius impulsus kūne. Kalcis dalyvauja kaulinio audinio formavime; daro įtaką dantų, plaukų, nagų augimui ir sveikatai; dalyvauja susitraukiant lygiuosius ir griaučių raumenis, įskaitant širdies ir kraujagyslių sienas; sumažina kraujospūdį ir sumažina kraujagyslių pralaidumą; dalyvauja kompleksinių baltymų ir neuromediatorių sintezėje; normalizuoja miegą, padidina kūno atsparumą stresinėse situacijose. Fosforas dalyvauja formuojant kaulinį audinį, ląstelių membranas, dantų emalį; padeda perskirstyti kompleksines baltymų molekules kitų organizmui reikalingų medžiagų sintezei; dalyvauja ląstelių dalijime, augimo procesuose, genų perkėlime; dalyvauja baltymų ir angliavandenių apykaitoje, skatina gliukozės absorbciją, energijos kaupimąsi; dalyvauja smegenų audinio, nervinių ląstelių, ląstelių kvėpavimo, raumenų susitraukimo augime; padeda apsaugoti kūną nuo streso; palaiko inkstų funkciją. Magnis kartu su fosforu ir kalciu dalyvauja kaulinio audinio formavime; gerina dantų, nagų, plaukų būklę; skatina daugiau nei fermentų svorio metimas per varškę dalyvauja sintezuojant ATP, kuris skatina energijos išsiskyrimą, jos tiekimą kūno ląstelėms; dalyvauja baltymų apykaitoje ir nukleorūgščių sintezėje; normalizuoja širdies ritmą, mažina kraujospūdį, plečia kraujagysles; veikia raminamai centrinę nervų sistemą, saugo nuo streso, gerina miegą; atpalaiduoja lygiuosius raumenis; dalyvauja serotonino ir melatonino sintezėje.

Speciali mityba turėtų trukti 5—10 dienų, nieko daugiau. Idealiausias laikas svorio metimas per varškę varškės dietai yra savaitė.

Varškės rūšys

Per tą laiką galite numesti nuo 3 iki 5 kg. Svarbu laikytis taisyklių nepažeidžiant jų: nevalgykite saldumynų ir kitų draudžiamų maisto produktų, kitaip dieta neturės jokio poveikio.

Yra 4 šios dietos variantai. Pasirinkite vieną, kuris jums labiausiai patinka, ir pradėkite. Būtina suvartoti g neriebaus varškės sūrio ir išgerti 1, 5 litro neriebaus kefyro. Padalinkite šį kiekį į vienodus patiekalus.

Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta

Gerkite daug vandens ir žolelių arbatos. Išgerkite stiklinę kefyro prieš pat miegą. Naktį galite išgerti stiklinę pieno. Per dieną suvalgykite g varškės, 2 riekeles bet kokio vaisiaus viskas leidžiama, išskyrus bananą. Gerkite vandenį ir žaliąją pora svorio metimo istorijų. Galite suvalgyti g neriebaus varškės sūrio ir išgerti 2 puodelius kefyro, į kurį galite įberti saują nesmulkintų grūdų ar sėlenų.

Galite gerti vandens, žolelių ir žaliosios arbatos.

#LIEKNĖJIMOpatarimai. Mėgstu prisivalgyti vakare!

Čia yra varškės dietos meniu savaitei. Maggie Yra varškės dieta keturias savaites. Tai yra viena iš Maggi dietos atmainų.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų Svorio metimas su varške Tai svorio metimas su varške baltymų, B grupės vitaminų bei kalcio šaltinis, kuris tinkamas valgyti tiek ryte, tiek vakare. Vis dėlto, pasirodo, jog ne visada varškė gali būti tokia sveika ir naudinga organizmui.

Varškės sūris yra pagrindinis ypatingos mitybos elementas. Jis gali būti apibūdinamas kaip mažai kaloringas, mažai riebalų, angliavandenių ir daug baltymų.

Naudingos varškės savybės

Iš pirmo žvilgsnio idealus produktas, kuriame nėra maisto svorio metimas per varškę, kurie pavirsta riebalais, yra tik būtinos gyvenimui maistinės medžiagos. Apskritai ši dieta yra tikrai labai efektyvi ir, svarbiausia, nesukelia jūsų badavimo.

svorio metimas per varškę

Nors ji turi savo trūkumų, apie kuriuos šiek tiek vėliau. Dieta trunka 4 savaites, ir visą šį laiką reikia laikytis aiškiai apibrėžto meniu. Draudžiama viršyti ir peržengti patvirtinto mitybos plano ribas.

10 užkandžių smaližiams, norintiems numesti svorio - DELFI FIT, Svorio metimas su varške

Nerekomenduojama net pasirinkti maisto analogų, pavyzdžiui, pakeisti vištieną. Kūrėja perspėjo, kad menkiausias nukrypimas nuo nustatytos dietos - ir dieta neveikia, svorio mažinimas sustoja, o prarasti kilogramai grąžinami taip, kad bet koks suskirstymas lems dietos pradžią.

svorio metimas per varškę

Neįmanoma tvirtai pasakyti, kad šis teiginys teisingas. Tai greičiausiai yra tik atgrasymo priemonė, padidinanti motyvaciją griežtai laikytis Maggi varškės dietos taisyklių. Tačiau iš tikrųjų retos ir mažos meniu klaidos nedaro tiek žalos, kiek pažadėjo atšiaurus autorius.

svorio metimas per varškę

Šiek tiek nukrypstant nuo dietos, nereikia grįžti pirmąją dietos dieną, o tada susitaikyti su naujuoju sunkaus nepritekliaus terminu. Tai nėra tiesiog beprasmė, bet kai kuriems žmonėms tai gali būti nenaudinga tiek fiziškai, tiek psichologiškai.

Žemiau pateikiamas varškės dietos meniu 4 savaites. Pirma savaitė. Pirma diena: Vakarienė: jautiena liesa, — gsalotos su lapinėmis daržovėmis.

Kokteilis su Valio varške kūno plonas pagal viview

Antra diena: Vakarienė: žuvis neriebios veislėsdaržovių salotos, 1 riekelė sausos duonos, 1 bet koks citrusas. Trečia diena: Pietūs: neriebus sūris arba varškės sūris, 1 riekelė sausos duonos, pomidorai. Vakarienė: mėsa liesadaržovės.

Taip pat perskaitykite