Geriausios svorio metimo bendruomenės

10 patarimų, kaip saugiai numesti 100 svarų

Esmė Svorio metimas nėra lengvas procesas, nesvarbu, koks didelis ar mažas tikslas.

10 patarimų, kaip saugiai numesti svarų - Mityba -

Kai reikia numesti svarų 45 kg ar daugiau, didelis jų skaičius gali atrodyti gana bauginantis, ypač jei jūs tik pradedate. Laimei, yra patikrintų strategijų, kurios gali jums padėti. Čia yra 10 patarimų, kurie padės saugiai numesti svarų. Stebėkite kalorijų kiekį Norėdami numesti svorio, jūsų kūnas turi sudeginti daugiau kalorijų, nei sunaudoja.

Yra du būdai, kaip tai padaryti - valgyti mažiau kalorijų arba daugiau sportuoti. Stebėdami suvartojamų kalorijų kiekį, galite žinoti, kiek kalorijų suvartojate per dieną, kad galėtumėte žinoti, geriausios svorio metimo bendruomenės einate teisingu keliu, ar turite atlikti pakeitimus.

Tačiau akivaizdu, kad taip nebūna ir niekada nebus.

Iš tikrųjų, apžvelgus 37 tyrimus, kuriuose dalyvavo daugiau nei 16 dalyvių, nustatyta, kad svorio metimo programos, kurių metu buvo stebimas suvartojamų kalorijų kiekis, per metus prarado 7,3 svaro 3,3 kg daugiau nei programos, kurių nepadarė 1. Kalorijų, kurias turite suvartoti per dieną, skaičius priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip jūsų pradinis svoris, gyvenimo būdas, lytis ir aktyvumo lygis.

Norėdami nustatyti, kiek kalorijų reikia suvalgyti norint numesti svorio, naudokitės čia esančia skaičiuokle. Du dažniausiai pasitaikantys kalorijų vartojimo stebėjimo būdai yra programa arba maisto žurnalas.

Svorio metimo rezultatai 2 mėnesiai

Vis dėlto svarbu pažymėti, kad paprasčiausias kalorijų stebėjimas gali būti ne pats tvariausias būdas mesti svorį. Tačiau kalorijų stebėjimas gali veikti nepaprastai gerai, geriausios svorio metimo bendruomenės keičiasi sveikos gyvensenos pokyčiai, pavyzdžiui, valgant daugiau daržovių ar reguliariai mankštinantis.

Padidinkite savo skaidulų kiekį Pluoštas yra nevirškinamas angliavandenis, kuris gali padėti svorio netekimas be cukraus rezultatų svorio.

Taip yra todėl, kad skaidulos lėtina skrandžio ištuštinimo greitį, o tai savo ruožtu gali padėti ilgiau jaustis sotiems 2, 3.

msnbc svorio

Be to, tyrimai parodė, kad ląsteliena, ypač tirpi ląsteliena, gali sumažinti alkio hormonų, tokių kaip grelinas, gamybą ir padidinti pilnatvės hormonų, tokių kaip cholecistokininas CCKgliukagono tipo peptidas 1 GLP-1gamybą.

Sumažindami savo apetitą, ląsteliena gali padėti sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir priversti lengvai numesti svorio 6. Vis dėlto reikia atlikti naujesnius tyrimus.

riebalų degintojas be apetitą mažinančių medžiagų

Maisto produktai, kuriuose yra daug skaidulų, yra dauguma daržovių, vaisių, riešutų, neskaldytų grūdų ir sėklų. Arba galite pabandyti išgerti skaidulų papildą, pavyzdžiui, gliukomananą. Padidinkite baltymų kiekį Norint numesti svarų, svarbu padidinti baltymų kiekį. Įrodyta, kad dietos, kurių sudėtyje yra daugiau baltymų, padidina jūsų medžiagų apykaitą, užgniaužia apetitą, išsaugo raumenų masę ir gali sumažinti kenksmingus pilvo riebalus 8, 9, Tiesą sakant, tyrimai parodė, kad tiesiog laikantis didesnio baltymų kiekio dietos gali padėti sudeginti papildomas 80— kalorijų per dieną 11, Be to, didesnė baltymų dieta gali padėti išvengti svorio priaugimo.

9 Svorio metimo programos, padėsiančios numesti svarus - funkcijos - 2021

Sveiko maisto, pavyzdžiui, mėsos, jūros gėrybių, kiaušinių, riešutų, sėklų ir ankštinių augalų pasirinkimas kitam maistui yra puikus būdas padidinti baltymų kiekį. Supjaustykite rafinuotus angliavandenius Patobulintas angliavandenių suvartojimo sumažinimas yra efektyvus būdas numesti svorio. Rafinuoti angliavandeniai, dar žinomi kaip paprasti angliavandeniai, yra cukrūs ir rafinuoti grūdai, iš kurių perdirbimo metu pašalintos maistinės medžiagos ir ląsteliena. Įprasti rafinuotų angliavandenių šaltiniai yra balta duona, balti miltai, makaronai, saldainiai ir pyragaičiai.

Diy riebalų nuostolių gėrimas

Rafinuoti angliavandeniai yra ne tik blogas maistinių medžiagų šaltinis, bet ir turintys aukštą glikemijos indeksą. Tai reiškia, kad jie virškinami ir greitai absorbuojami.

Tai gali sukelti greitą cukraus cukraus padidėjimą ir sumažėjimą, po kurio padidėja potraukis, alkis ir geriausios svorio metimo bendruomenės persivalgymo rizika Be to, kai kurie tyrimai siejo didesnį rafinuotų angliavandenių vartojimą su didesniu vidaus organų riebalų kiekiu - tai riebalų rūšis, susijusi su didesne lėtinių ligų, tokių kaip širdies ligos, rizika 16, Pavyzdžiui, tyrime, kuriame dalyvavo dalyviai, paaiškėjo, kad didesnis rafinuotų angliavandenių vartojimas susijęs su didesniu pilvo riebalų nešiojimu, tuo tarpu didesnis sveikų grūdų suvartojimas susijęs su mažesniu pilvo riebalų kiekiu Taip pat gera idėja atsisakyti soda, sulčių ir energetinių gėrimų.

Klestėti svorio metimo instrukcijos

Šie gėrimai dažnai būna supakuoti su cukrumi ir kalorijomis, jiems trūksta kitų maistinių medžiagų ir ilgainiui prisideda prie svorio padidėjimo - visa tai nepripildo jūsų 19, Siekite pakeisti rafinuotus angliavandenius pilno grūdo pakaitalais, tokiais kaip rudieji ryžiai, kvinoja, kuskusas ir viso grūdo duona arba maisto produktams, kuriuose yra daugiau baltymų. SANTRAUKA Vietoj rafinuotų angliavandenių pasirinkdami daugiau viso grūdo angliavandenių ir baltymų turinčio maisto, galite ilgiau išlikti kas yra kūno lieknas ir palengvinti svorio metimą.

Laikykitės atsakomybės Turint tikslą, pavyzdžiui, numesti svarų, vien valios jėgos ne visada pakanka, kad būtų užtikrinta ilgalaikė sėkmė. Štai kur svarbu atskaitingumas.

Geriausios m. Dietinės paslaugos internete - Sveikata -

Tai padeda išlikti teisingam svorio metimo sėkmės keliui ir leidžia jums jį koreguoti. Vienas iš būdų išlikti atsakingam - dažniau pasverti save. Tyrimai parodė, kad žmonės, kurie sveria save dažniau, labiau linkę numesti svorio ir jų nelaikyti, palyginti su žmonėmis, kurie nesveria svorio taip dažnai Kitas būdas išlikti atsakingam yra maisto žurnalas.

nulaužti riebalų nuostolių

Tai leidžia jums sekti suvartojamo maisto kiekį, o tai gali padėti numesti svorio ir ilgiau atsikratyti 22, Galiausiai galite išbandyti partnerį su draugu, kuris turi panašius svorio metimo tikslus, arba prisijungti prie asmeninės ar internetinės svorio metimo bendruomenės. Tai darydami galite ne tik padėti pasiekti tikslą, bet ir padaryti dalykus linksmais, kad padėtumėte motyvuoti Keli būdai tai padaryti yra reguliariai sverti save, vesti maisto žurnalą ir turėti atskaitomybės partnerį.

Be to, kad daržovės yra sveikos, jos turi ir kitų savybių, kurios gali padėti numesti svorio.

  • Svorio metimas: kas efektyviau – kardio ar svorių kilnojimas?
  • Nelly toledo svorio metimas
  • Grožis ir sveikata Norint, kad parduotuvė taptų populiari, patartina pasirinkti platų prekių asortimentą, tačiau pradiniame savo verslo organizavimo etape galite apsiriboti tik keliomis aukščiau išvardintomis prekėmis.
  • Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės | Žmonėoraimeteo.lt
  • Riebalų deginimo pasta
  • Geriausios dietos nėra.
  • Laima Vas 4, Labas vakaras, perskaićiau Jūsų straipsnius apie treniruotes, bet ten daugiausia rašoma, kad svoriui mesti padeda bėgimas, dviračio minimas ir t.

Pirmiausia daržovės yra geras skaidulų šaltinis - maistinė medžiaga, galinti sulėtinti skrandžio ištuštinimą ir padidinti sotumo jausmą 2, 3. Taip pat daržovės paprastai turi daug vandens, todėl joms trūksta energijos. Tai reiškia, kad daržovės turi mažai kalorijų dėl savo svorio.

Nuosekliai pasirinkdami mažo energijos tankio maistą, pavyzdžiui, daržoves, vietoje rafinuotų angliavandenių galite valgyti tą patį kiekį maisto ir vis tiek sumažinti savo suvartojamų kalorijų kiekį Iš tikrųjų tyrimai rodo, kad suaugusieji, kurie dažniau valgo daržoves, yra linkę sverti mažiau Daryk daugiau širdies Pratimai yra svarbūs, kai reikia numesti daug svorio.

Svorio metimas: kas efektyviau – kardio ar svorių kilnojimas?

Širdis, dar vadinama aerobiniais pratimais, yra populiari fizinio aktyvumo rūšis, padedanti deginti kalorijas ir skatinti širdies sveikatą Tiesą sakant, tyrimai parodė, kad vien širdies veikla gali padėti sumažinti riebalų kiekį.

Pavyzdžiui, tyrimas, kuriame dalyvavo dalyvis, turintys antsvorio ar nutukimo, išanalizavo kūno svorio sumažėjimą, jei 10 ar 5 kartus per savaitę darytų ar kalorijų, vertų širdies, nežiūrint jų kalorijų.

Tyrėjai nustatė, kad dalyviai, kurie padarė ir kalorijų vertės kardio, vidutiniškai prarado atitinkamai 8,6 svaro 3,9 kg ir 11,5 svaro 5,2 kg Be to, tyrimai parodė, kad širdies veikla gali padėti sudeginti kenksmingus pilvo riebalus, kurie dar vadinami visceraliniais riebalais.

Šios rūšies riebalai yra pilvo ertmėje ir yra susiję su didesne 2 tipo diabeto, širdies ligų ir tam tikrų vėžio rizika 31, 32, Jei nesate įpratę prie širdies, pabandykite dažniau vaikščioti per savaitę ir lėtai eikite link bėgiojimo ar bėgimo, kai pradėsite jaustis patogesni.

Jei vaikščiojimas sukelia pernelyg didelę įtampą jūsų sąnariams, pabandykite atlikti mažo poveikio širdies pratimus, tokius kaip vaikščiojimas vandeniu ar dviračiu. Išbandykite pasipriešinimo treniruotes Atsparumo geriausios svorio metimo bendruomenės, paprastai vadinamos svorio kėlimu, gali padėti numesti svorio. Tai apima darbą su jėga, siekiant pagerinti raumenų jėgą ir ištvermę.

kojų juostos norint numesti svorio

Nors tai dažniausiai daroma su svoriais, jūs galite tai padaryti tik su savo kūno svoriu. Atsparumo treniruotės gali padėti numesti svorio, nes šiek tiek padidina medžiagų apykaitą, todėl jūsų kūnas ramybės metu sudegina daugiau kalorijų Lengviausias būdas pradėti yra eiti į sporto salę, tačiau namuose galite išbandyti pasipriešinimo treniruotes, tokias kaip pritūpimai, lunges, sėdėjimas ir lentos, naudojant savo kūno svorį.

Jei niekada anksčiau nebuvote sporto salėje, apsvarstykite galimybę pasikviesti asmeninį trenerį, kuris padėtų jums suprasti, kaip tinkamai naudoti įrangą ir sumažintų traumų riziką.

Praktikuokite protingai valgydami Sąmoningas valgymas - tai dėmesingo budrumo praktikavimas ir susitelkimas į buvimą valgymo metu, fizinių ir psichologinių alkio signalų suvokimą ir savo emocijų atkreipimą Yra keletas būdų, kaip protingai valgyti, tačiau labiausiai paplitę būdai yra geriausios svorio metimo bendruomenės valgyti, kruopščiai kramtyti maistą ir vengti blaškymo valgant, pavyzdžiui, telefoną, kompiuterį ar televizorių.

Tyrimai parodė, kad lėtas valgymas - apgalvota valgymo praktika - gali padėti jums valgyti mažiau, jaustis sotiems ir labiau patenkintiems Kitas tyrimas, kuriame dalyvavo 17 vyrų, pastebėjo, kad lėtai valgant padidėjo pilnatvės hormonų, tokių kaip YY peptidas ir į gliukagoną panašus peptidas-1, išsiskyrimas, taip pat padidėjo pilnatvės jausmas Pasitarkite su dietologu Turint didelį svorio metimo tikslą, pavyzdžiui, numesti svarų, yra puiki idėja kreiptis į kvalifikuotą specialistą, pavyzdžiui, registruotą dietologą.

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Dietologas gali ne tik padėti jums nustatyti geriausią būdą, kaip numesti riebalų perteklių, nebūdamas pernelyg ribojantis, bet ir pasiūlyti jums paramą jūsų kelionės metu.

Be to, tyrimai parodė, kad dirbdami su dietologu, prarasdami svorio metimą, galite numesti žymiai daugiau svorio, nei eidami atskirai, taip pat padėti išlaikyti svorio metimą vėliau 41, Dietologo indėlis yra ypač svarbus, jei sergate sudėtinga medicinine liga.

Dietologas gali užtikrinti, kad numesite svorio saugiai, nepakenkdami savo sveikatai. Tai ypač pasakytina apie sudėtingą medicininę būklę. Kaip greitai galite saugiai numesti svarų? Svarbu atminti, kad numesti svarų gali prireikti mažiausiai nuo 6 mėnesių iki metų ar ilgiau. Dauguma ekspertų rekomenduoja lėtai, bet stabiliai numesti svorio - pvz.

Žmonės su didesniu pradiniu kūno svoriu turėtų tikėtis numesti daugiau svarų nei žmonės su lengvesniu pradiniu kūno svoriu. Tačiau svorio metimo procentas paprastai yra panašus. Tuo tarpu to paties amžiaus ir lyties asmuo, sveriantis svarų 73 kggali prarasti tik 5 svarus 2,3 kgnepaisant to, kad suvartojama panašiai kalorijos ir mankštinasi panašūs kiekiai.

Tačiau gana įprasta patirti greitesnį svorio metimą, kai pradedate svorio metimo programą, ypač jei laikotės mažai angliavandenių turinčios dietos. Paprastai tai nutinka dėl to, kad netenkama vandens svorio. Kai jūsų kūnas sudegina daugiau kalorijų nei sunaudojama, jis paskęsta savo atsargų kuro šaltiniuose, tokiuose kaip glikogenas - saugomas cukraus pavidalas.

Vien tik programos nepadės numesti svorio, tačiau jei negalite sau leisti asmeninio trenerio, išgalvotos treniruoklių salės įrangos ar net paprasto kūno rengybos treniruoklio, jos tikrai gali padėti jums išlikti kelyje.

Glikogeno molekulės yra sujungtos su vandeniu, todėl, kai kūnas naudoja glikogeną, jis išleidžia savo surištą vandenį Nors dauguma žmonių nori numesti svorio greitai, svarbu neprarasti per daug svorio per greitai. Dėl greito svorio metimo gali kilti keletas pavojų sveikatai, įskaitant 45, 46 : netinkama mityba.

Taip pat perskaitykite