Svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn, Svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn Mokslu pagrįstas svorio metimas

svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn

Kasdien, kas savaitę ar kur nors tarp jų?

svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn Ar galiu numesti svorio per savaitę

Patikėkite ar ne, tai, kaip dažnai jūs einate į skalę, gali turėti išmatuojamą poveikį jūsų svorio metimo pastangoms. Štai ką reikia žinoti! Aš vykdau svorio metimo planą. Kaip dažnai turėčiau pasverti save? Žmonės, bandantys numesti svorio, yra suskirstyti į dvi stovyklas: vieni prisiekia žingsniuodami ant svarstyklių svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn, o kiti tikrina savo svorį kas savaitę ar tik retkarčiais ir net tada gali sulaikyti kvėpavimą ir žvilgtelėti pro pirštus.

Tai gali atrodyti kaip asmeninis pasirinkimas, tačiau tyrimai rodo, kad yra daugiau nei tai.

Didžiausia klaida, kurią žmonės daro, kai reikia numesti svorio

Taigi ar vienas metodas yra geresnis už kitą jūsų bendriems rezultatams? Sūpynės tiek aukštyn, tiek žemyn gali būti didesnės, nei tikėjotės.

Vieną dieną tu nenusileidi. Kitas, jūs atsikėlėte, tada vėl į viršų. Jei esate tokio tipo asmuo, kuris jaučiasi tarsi asmeniškai teisiamas kiekvieną kartą, kai žengiate į skalę, tai gali būti labai varginanti. Bet ar savaitinė šio ritualo versija yra geresnė?

Svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn

Jūsų svorį bet kurią dieną gali paveikti daugybė kintamųjų, įskaitant praėjusios dienos maistą, skysčių ir natrio kiekį ir net jūsų stresą bei miego įpročius. Be to, jei tarp svėrimo vietų yra dideli tarpai, svorio padidėjimas gali būti nepastebėtas, o vienkartinis svėrimas gali jaustis kaip rimtas dūris žarnyne. Ar žmonėms sekėsi savaitės svėrimai?

Bet kaip tik daugelis, jei ne daugiau, pamatė tai, kas jiems nepatiko, ir visai atsisakė. Būtent to mes čia ir siekiame išvengti.

Svorio metimas aukštyn ir žemyn

Jis svyruoja! Kita vertus, nors diena ar dvi gali būti laisva, jei atsitraukiate ir pažiūrite į savaitės ar mėnesio vidurkius, vis tiek galite pamatyti, ar einate teisinga linkme.

svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn svorio metimo centrai veliūriniame

Tai tikrai lengviau pastebėti naudojant ne vieną, o kelis kartus kiekvieną savaitę. Bet ar tai iš svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn lemia rezultatus?

svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn svorio prarasti kūno riebalus

Taip, esami tyrimai rodo daugybę atvejų, kai kasdienis svėrimas padėjo žmonėms sukurti sveikesnį požiūrį į svorio metimą, palyginti su tais, kurie sveria rečiau. Tyrėjai norėjo išsiaiškinti, ar yra ryšys tarp to, kaip dažnai žmonės svėrė ir jų svorio metimo rezultatai per ilgą laiką.

Jie nustatė, kad tie, kurie kasdien svėrė palyginti su grupe, kurios dienos buvo sveriamos, 7—29 dienos arba 30 ir daugiau dienųprarado žymiai daugiau bendro svorio. Tie, kurių intervalai tarp svėrimų buvo ilgesni, prarado daug lėčiau ir prarado mažiau bendro svorio.

Viską sudėjus, atrodo, kad daugeliui žmonių dažnas svėrimas yra neatsiejama jų ilgalaikės sėkmės dalis. Tyrėjai nustatė, kad kasdien sveriantieji prarado daugiau svorio ir neturėjo tiek neigiamų psichologinių padarinių. Tiksliau, tie, kurie kasdien sverdavo, rodė padidėjusį mitybos apribojimą ir kontrolės pojūtį, pagerėjusį kūno įvaizdį ir sumažėjusį jautrumą alkiui. Kiti tyrimai patvirtino panašias išvadas. Praradus svorį, daugybė tyrimų parodė ryšį tarp dažnesnio svėrimo ir geresnės svorio išlaikymo.

Svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn. Pagrindinės svėrimo taisyklės

Vis dar nesate įsitikinęs? Pažvelkime į svorio metimo specialistų grupę. Nacionaliniame svorio kontrolės registre yra informacijos apie tūkstančius asmenų, kurie prarado daugiau nei 30 svarų ir buvo laikomi, jei neveikė mažiausiai vienerius metus. Daugiau nei 44 procentai respondentų teigia, kad sveria save bent kartą per dieną, o 79 procentai praneša, kad sveria save bent kartą per savaitę.

Verdiktas Ar galima kasdien sverti neteisingai? Daugybė žmonių matė, kaip jų svoris priaugo svaro ir, tarkime, tą dieną nevalgytas ar pasirinkęs panašų drastišką pasirinkimą. Tačiau esant tinkamai mąstysenai, kasdienis ritualas gali būti labai naudinga priemonė. Tiesiog nepamirškite, kad pats numeris nesvarbus. Rimtai - nusipirkite 30 svarų vertės skalę, jei tai padės jums tiesiog stebėti tendencijas.

Taigi dabar aš jums pasakysiu, kad pasveriate save kiekvieną dieną be išimties, tiesa?

  • Riebalų nuostoliai 101
  • Svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn Mokslu pagrįstas svorio metimas
  • Saxenda svorio metimo rezultatai
  • Jie gali padėti nustatyti svyravimo priežastį ir aptarti savo galimybes.

Tiesą n8 riebalų degintojas, aš ne. Nors matau vertę kasdienio svėrimo tyrimuose, nemanau, kad visiems reikia taip dažnai pasverti save. Be kitų priežasčių, man atrodo, kad suteikiu per daug patikimumo pačiam mastui. Svoris yra tas, kad tai tikrai tik vienas progreso dėlionės kūrinys; tai nėra kūrinys. Treniruotės atlikimas, išvaizda, matavimai, energijos lygis, kūno riebalų procentas - visi šie dalykai rodo svarbius pokyčius, tačiau jūs negalite jų įvertinti taip lengvai, kaip svoris.

Ar radote jums tinkančią rutiną?

svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn jicama numesti svorio

Ar jaučiate, kad kontroliuojate savo situaciją? Ar jūsų mityba smunka kartu, ar tai siautėjantis padangų gaisras? Ar tinkamai save stumiate, bet ir tinkamai atsigaunate? Šie dalykai yra daug svarbesni nei vienas skaičius. Jei svorio metimas yra jūsų tikslas, tada būtinai pasverkite. Dviejų ar trijų kartų per savaitę turėtų pakakti, kad dienos svoris būtų naudingas be savaitinio streso.

svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn svorio doha

Bet žinokite tai: kartais skalė neskaičiuoja dienų ar net savaičių, net jei vyksta svarbūs kūno sudėjimo ir sportinių rezultatų pokyčiai. Tokiu atveju tai tik klausimas, kaip išstumti sunkius dalykus ir toliau tęsti savo kokybiškus treniruotes ir tvirtą mitybą. Laikykite šias savo kūno rengybos dalis riedančias, ir skaičius pasivys! Nuorodos Heckermanas, C. Savęs ir išorinis svorio stebėjimas. Psichologiniai pranešimai, 43 2 Helanderis, E.

Ar kasdienio savęs svėrimo pertraukos yra susijusios su svorio augimu? Steinberg, D. Kasdienis savęs vertinimas ir neigiami psichologiniai padariniai. Amerikos prevencinės medicinos žurnalas, 46 metai 1 Įrodymų pasvertimas: reguliaraus svorio stebėjimo nauda kontroliuojant svorį.

svorio metimo skalės aukštyn ir žemyn svorio netekimo kanjono ranča

Mitybos švietimo ir elgesio žurnalas, 37 6 Jeffery, R. Vidutinio amžiaus vyrų svorio sumažėjimo ir jo išlaikymo koreliacija per dvejus metus. Profilaktinė medicina, 13 2 Svorio suaugusiesiems prevencija: Sukurti prevencijos tyrimo metodo metodai ir vienerių metų rezultatai. Tarptautinis nutukimo ir susijusių medžiagų apykaitos sutrikimų žurnalas, 21, Klem, M. Apibūdinamas asmenų, sėkmingai išlaikiusių ilgalaikį palaikymą ir numetus svorio, tyrimas. Amerikos žurnalas apie klinikinę mitybą, 66 6 Butyrn, M.

Nuosekli savikontrolė dėl svorio: pagrindinis sėkmingo svorio palaikymo komponentas. Nutukimo žurnalas, 15 12

Taip pat perskaitykite