Kaip jūs išlaikėte svorio metimą. Svorio metimo plynaukštė: kaip ją įveikti

Kaip jūs išlaikėte svorio metimą Riebalų nuostolių poveikis sveikatai

Tačiau norėdami numesti svorio sveikai maitintis ir sportuotinorėdami išlikti sveiki, galite naudoti tas pačias strategijas.

kaip svorio metimo patarimai

Laikykite tą pačią energiją ir motyvaciją, kurią turėjote praradimo metu, ir stenkitės laikui bėgant išlaikyti idealų svorį. Galbūt jau taip darote, kad nudžiugintumėte šį procesą ir motyvuotumėte žengti toliau.

Kaip jūs išlaikėte svorio metimą

Svarbu, kad nepriklausytumėte šiai žmonių grupei. Jei reguliariai imsitės svorio pavyzdžiui, grįžę namo po treniruotėsgalėsite geriau valdyti papildomus kilogramus, kurie gali bandyti sugrįžti.

Prisiminkite savo pasiekimus, kad motyvuotumėte. Neabejotina, kad sveikas ir tinkamas kūnas reikalauja didelio atsidavimo, protinių jėgų ir teigiamo požiūrio.

Cheat sheet svorio metimas. Viduržemio jūros dietos informacinių kodų lapas - Maistas, Balandis

Tačiau jei jau pasiekėte tikslą ir pavyko numesti papildomų svarų, žinosite, kad pergalė nebuvo lengva. Jūs sunkiai dirbote, prakaitavote ir kentėjote visą programą ir nenorite sugadinti savo pasiekimų.

maisto prekių gabenimas svorio metimui

Prisiminkite šias aukas, kai ruošiatės laikytis tam tikros dietos ir mankštos. Turėkite patogių nuotraukų apie antsvorį. Padėkite juos patogioje vietoje pavyzdžiui, šaldytuvo durelėse.

Reed Alexander gauna vaikams maistą!

Tokiu būdu, kai pajusite, kaip prarandate motyvaciją, tai vizualiai primins jūsų kūną praeityje ir nebenorite daugiau plauti. Pagalvokite apie savo būsimą sveikatą, kad motyvuotumėte save. Be to, kad atsižvelgsite į sunkius laikus, kuriuos išgyvenote siekdami savo tikslų, apsvarstykite svorio praradimo naudą.

svorio netekimas kaime

Pavyzdžiui, atminkite, kad turite daugiau energijos, daugiau pasitikėjimo savimi, daugiau jėgų ir geresnę bendrą sveikatą nei tada, kai pradėjote savo svorio metimo programą. Įsivaizduokite ateitį be nutukimo, širdies problemų, hipertenzijos ir kitų sutrikimų, kurie dažnai paveikia antsvorio turinčius žmones.

Kaip pamilti save? - divingclub.lt - Mityba, Sportas, Motyvacija

Prisijunkite prie paramos grupės svorio metimui. Yra asmeninių ir virtualių palaikymo grupių. Dalyvaudami grupėse asmeniškai, galite iš karto gauti atsakymus į savo situaciją, pajusti bendravimo jausmą ir būti motyvuotiems. Virtualių grupių forumų ir pokalbių svetainių atveju gali tekti šiek tiek palaukti, kol kas nors atsakys.

Video: Senators, Governors, Businessmen, Socialist Philosopher (1950s Interviews) 2021, Kovo

Tačiau akivaizdu, kad galimas suinteresuotųjų šalių tinklas yra daug didesnis. Dalyvaudami paramos grupėje, konkrečiai papasakokite apie savo problemą, kad gautumėte geriausią pagalbą iš žmonių, kurie patyrė tą patį dalyką. Vietoj to, paaiškinkite, kiek seniai priaugote svorio, kokius pakeitimus atlikote savo mityboje ir viską, kas su tuo gali būti susiję.

prisitaiko deginant riebalus kaip degalus

Atkreipkite dėmesį į kūno ribas. Žmonės genetiškai yra labai skirtingi.

Kaip numesti svorio su menopauze: pagrindinės elgesio taisyklės - Ligos Maisto mėgėjams svorio kritimas Išsamus tarpinio badavimo gidas Raumeningas Protas Prarasti 15 kūno riebalų per 3 mėnesius Panda paspaudžia į didelį ekraną ir persijungia į porą žemėlapių.

Būtent šie skirtumai daro įtaką lengvumui ir greičiui, kuriuo kūnas numeta arba priauga vėl svorio. Panašiai, jei buvote ar esate labai nutukę, jūsų kūnas patyrė pokyčių, kurie pakeitė vidinę chemiją. Jie įtakoja greitį, kuriuo organizmas apdoroja kalorijas. Žinojimas apie signalus kaip jūs išlaikėte svorio metimą kūno funkcionavimą bei sugebėjimas juos atpažinti padės konkrečiai pagalvoti, kaip išlaikyti savo idealų svorį. Jei stengiatės išlaikyti savo svorį, apsvarstykite galimybę išlaikyti šiek tiek didesnį nei idealioji vertė svorį.

Įstrigo plokščiakalnyje?

Atminkite, kad svoris laikas nuo laiko gali skirtis. Vertindami, kaip išlaikomas kūno svoris, išlaikykite 2,5 kg skirtumą tarp pradinės ir tikslinės vertės. Pavyzdžiui, jei norite sverti 65 kg, bet sveriate 67 svarus, nepanikuokite!

lieknėti per 2 savaites

Jei pastebėsite, kad jūsų svoris pradeda judėti toliau ir toliau nuo tikslinės vertės, padvigubinkite savo pastangas. Sužinokite daugiau apie atlygio deficito sindromą RDS. Tai atsitinka, kai žmogus valgo daug maisto, kad padidėtų dopamino lygis, o tai jam teikia malonumą. Jei tai jūsų atvejis, galite nejausti tiek daug kaip jūs išlaikėte svorio metimą vartodami dopaminą ir galiausiai valgyti daugiau.

Ignalinos rajono savivaldybė

Šis sindromas susijęs su smegenų chemija, o ne su jūsų valia. Būkite atsargūs ir neleiskite, kad šis sindromas jei jis paveikė jus netrukdytų siekti jūsų tikslo. Būkite atkaklūs. Svorio metimo metu jūs tikriausiai priėmėte naujus sveikus įpročius. Todėl, norėdami išlaikyti rezultatus, turėsite išlaikyti kuo daugiau tų pačių įpročių.

Tai yra geriausi angliavandeniai, norint numesti svorio (ir kokių vengti)

Net jei turite problemų pvz. Gyvenimo būdo pokyčiai turėtų būti įsipareigojimas visam gyvenimui tapti sveikesniu ir laimingesniu žmogumi.

paskatino riebalų deginimą

Jei padarėte klaidą ir netinkamai pasirinkote maistą, nedelsdami atnaujinkite sveikos mitybos įpročius. Galų gale mes visi retkarčiais darome klaidas.

Vis dėlto labai svarbu kuo greičiau atnaujinti gerus įpročius. Norėdami išvengti svorio svyravimo, turite žinoti, kiek kalorijų turite suvartoti, kad išlaikytumėte savo idealų svorį.

  1. Ar skalėje esanti adata paprasčiausiai atsisako judėti?
  2. Geras papildas, padedantis numesti svorio
  3. Kai yra persivalgymo žala, perteklinis svoris sveikatai Užkulisiai: televizijos laidų dalyviai, mirę po pasirodymo.
  4. Stephanie atskleidė, kaip jai visa tai pavyko - pradedant kalorijų skaičiavimu ir baigiant užkandžiavimu, ir kaip planas per dvylika savaičių jai padėjo išsiugdyti sveikesnius įpročius.
  5. Ar juoda kava verčia mesti svorį
  6. Svorio netekimas trauktis Naujoji Zelandija
  7. Numesti riebalus

Kiekvieną dieną suvalgytų kalorijų kiekis priklauso nuo įvairių veiksnių, įskaitant ūgį, svorį, lytį, amžių ir aktyvumo lygį. Šie veiksniai turi įtakos kalorijų poreikiui.

Taip pat perskaitykite