Liekni blauzdos

Veršelis yra viena iš kūno dalių, kurią žmonės kartais pamiršta. Taigi, jei blauzdos yra didelės ir tonizuotos, jūsų blauzdos gali atrodyti nepatogios ir didelės.

liekni blauzdos ar deginate riebalus per mėnesines?

Paprastai moterys, kasdien nešiojančios aukštakulnius, dažniausiai turi didelių veršelių, kai vaikšto ant kojų rutulių, o tai daro spaudimą priekinei kojai, todėl veržiasi blauzdos raumenys. Tinkama treniruotė, pabrėžiant blauzdos raumenis, gali padėti ją sumažinti. Geriausi ir veiksmingiausi pratimai liekniems veršeliams gauti: Taigi pažvelkime į 9 populiariausių rūšių pratimus, kurie gali padėti pasiekti lieknus veršelius.

liekni blauzdos svorio netekimas 15 kg

Blauzdos tempimas putų voleliu: Liekni blauzdos treniruotė, kurią galima atlikti putplasčio voleliu ir savo ruožtu ištempti blauzdos raumenis. Kaip atlikti pratimą: Sėdėti ant grindų ištiestomis kojomis; padėkite abi rankas ant liekni blauzdos nugaros pusių taip, kad jos padėtų. Tada uždėkite abi kojas ant putplasčio volelio ir įsitikinkite, kad abu keliai turi būti tiesūs, o ne užlenkti padėjus ant putplasčio volelio.

liekni blauzdos unitedhealthcare prarasti svorio

Tada lėtai pakelkite sėdmenis nuo grindų ir įstumkite kūną žemyn taip, kad putplasčio volas riedėtų aukštyn kelio link. Tą patį pakartokite maždaug minutę ir tada darykite tą patį su kita koja.

Prarasti riebalų blauzdos, Tiesa apie kultūrizmo genetiką

Panašiai liekni blauzdos treniruotes veršeliams bent 3 kartus ant abiejų kojų. Stovėjimo blauzdomis pratimai su hanteliais: Ši treniruotė naudinga blauzdos raumenims, nes padeda sumažinti blauzdos raumenis ir netgi tonizuoti tuo pačiu metu. Kaip atlikti pratimą: Pirmiausia atsistokite tiesiai, abi kojas laikydami kartu, o keliai neturėtų būti sulenkti.

Laikykite hantelius rankoje, o nugara ir pečiai turi liekni blauzdos tiesūs ir ištempti.

Kalanetika su o. Zlatkovaite: dailios rankos ir lieknos kojos

Įsitikinkite, kad pagrindiniai raumenys yra įtempti, kad būtų išlaikyta pusiausvyra. Lėtai ir pamažu kelkite kojų rutulius į orą, pavyzdžiui, kulniukai pakeliami nuo grindų ir 10 sekundžių palaukite. Tada grįžkite į pradinę padėtį ir pakartokite tuos pačius pratimus veršeliams 15 kartų per dieną. Čiurnos sukimas: Paprasta treniruotė, tačiau padeda tonizuoti ir sumažinti riebius blauzdos raumenis, nusėdusius ant kojų. Šią treniruotę galima atlikti namuose, nes ją galima atlikti sėdint ant kėdės ar net stovint.

liekni blauzdos kada kūnas degina riebalus

Kaip atlikti pratimą: Paaiškinti žingsniai yra stovint, o jei norite padaryti, kol sėdite, tiesiog reikia sėdėti ant kėdės ir atlikti veiksmus. Atsistokite ant abiejų kojų atskirtomis kojomis ir padėkite ranką ant šonų.

Dabar lėtai pakelkite dešinę koją ore ir pradėkite pasukti koją į vidų ir kurį laiką palaikykite padėtyje ir pajuskite spaudimą blauzdos srityje. Tada panašiai, taip ir išorė. Koją pastatykite į pradinę padėtį ir 10 kartų tą patį ant dešinės kojos.

Blauzdos masažas (ištrauka iš mokymų) svorio metimo slides

Pakartokite tuos pačius pratimus liekniems veršeliams po 3 rinkinius ant kiekvienos kojos. Blauzdos pakėlimo pratimas sėdint poza: Pratimą būtų galima atlikti sėdint ant kėdės ir jis daro didelį spaudimą blauzdos raumenims. Kaip atlikti pratimą: Pirmiausia atsisėskite ant kėdės ar taburetės ir pastatykite kojas ant grindų arba kai kurie pakėlė dėžę. Paimkite hantelį ant rankos ir padėkite jį virš kelio ir darykite spaudimą spausdami žemyn.

Kaip gazelė: lieknos ir stangrios blauzdos per kelias dienas - DELFI Gyvenimas

Tada lėtai kelkite kojų pirštus, kiek galite, ir pajuskite blauzdos raumenų tempimą. Kurį laiką būkite šioje pozicijoje ir eikite į pradinį tašką. Kartokite tą patį lieknų veršelių treniruotę 15 kartų ir pamatykite lieknus veršelius. Virabhadrasana: Ši treniruotė stiprina pėdų ir kelių raumenis kartu su blauzdos raumenimis.

Kaip atlikti pratimą: Atsistokite tiesia laikysena su pėdomis, laikydami rankas pečių aukštyje, ir pasukite į dešinę.

Relaxing oil massage - Atpalaiduojantis masažas

Iškvėpkite ir padėkite kojas plačiai viena nuo kitos ir pasukite dešinę koją 90 laipsnių kampu, o kairę koją į vidų maždaug 45 laipsniais. Spauskite kairįjį kulną, vėl iškvėpkite ir sulenkite dešinįjį kelį, abi rankas nukreipkite link lubų ir abi puses suspauskite. Lėtai pakreipkite galvą atgal ir pažvelkite į nykštį ir įsitikinkite, kad kairioji koja yra tiesi ir 30 sekundžių išlieka toje pačioje padėtyje.

  1. Sekite mus: Kalanetika su o.
  2. Liekni blauzdos. Svorio kritimas, atsirandantis dėl mikrogono 30
  3. Riebalų deginimo programos
  4. Liekni blauzdos Blauzdos ir pėdos masažas b50 svorio metimas Riebalų deginimo bpm diapazonas Bethany Walton svorio netekimas, svorio riebalų deginimo rutina šventos žemės svorio netekimas.

Nuleiskite rankas ir grįžkite į normalią padėtį, taip pat ir kitai pusei. Pritūpimai pakeltomis rankomis: Ši treniruotė gali būti kupolinė namuose, nes jai nereikia jokios įrangos ir ji yra gera treniruotė tiek blauzdos raumenims, tiek blauzdos raumenims. Kaip atlikti pratimą: Pirmiausia atsistokite tiesiai pėdomis, abi rankos pastatytos į šonus.

liekni blauzdos svorio netekimas laminei šalutinis poveikis

Taip pat perskaitykite